Headerbild

Avestapropagandan -Funktionärsinfo/AOK-deltagare/Utsättning enheter

2014-08-22 i Allmänt

Prenumerera via:

RSS

Nu är det snart bara själva tävlingsdagarna kvar. Arbete ute vid målet i Erik-Matsbo från kl 16 idag fredag (läs under läs mer). Båda tävlingsdagarna har start kl 11 så det är bra om du är på plats senast kl 9 så vi hinner få allt i ordning.

Om du har möjlighet tidigare under fredagen kan du gärna skriva en kommentar och komma överens med någon om hur och var.

Utsättning och intagning av SI-enheter
På tävlingsdagarnas morgnar ska SI-enheterna sättas på plats och vara klara till 9:00. Här behövs noggranna människor för en sista koll. Du måste också ha en funktion som gör att du inte behövs denna tid. Utrustning: Klädsel för skogen och kompass. Hör av dig som kommentar.

Direkt efter tävingarna ska de också in igen för omprogrammering. Utsättarpersonerna är ansvariga, men här krävs det inte samma noggrannhet för här ska bara enheterna plockas in (inte skärm och bräda, åtminstone på lördagen).

Barnpassning och miniknat

Vi har ingen ansvarig för barnpassning och miniknatet utan förhoppningen är att vi klarar av det bra tillsammans.
Kartor, skärmar och stämplar till miniknatet kommer att finnas. Hoppas på priser också.
Barnpassningen har ett tält och här uppmanas att ta med lite lekgrejer, ritgrejer och lite leksaker.

Våra deltagande barn/ungdomar
Fredrik Borgström kommer att ta hand om våra barn/ungdomar på tävlingen. Samling vid klubbskärmen senast kl 10 båda dagarna. Om du inte är anmäld går det bra att springa U-klass eller inskolning.

Adress

Avesta OK - Orientering Box 49 77421 Avesta

Kontakt

Tel: 0707865090 E-post: info.avestaok@gmail.com Swish: 123 196 15 31 Bankgiro: 5235-2424

Drivs med KlubbenOnline

Logga in